Hemma

2009-08-15 @ 18:42:38
Nu är jag hemma igen efter en jätte rolig och trevlig eftermiddag. Det började med att vi värmde upp sen blev det lag  indelning det blev två lag och sen börjae vi äntligen spela, vi spelade 3 x 25 (3 halvlekar som varar i 25 minuter). Det var riktigt kul att spela och det var det var länge sedan jag tyckte att det var så kul, spelade i ett högt tempo vilket är helt härligt. Har lärt mig lite idag som jag verkligen kommer att utnyttja i framtiden och när jag spela med mitt egna lag. Men det är lite nervöst och fundersamt för vi vet inte alls hur lagen kommer se ut detta året, emn det blir säkert bra i slutändan, jag kan ju inte göra något annat än att vänta och se hur det blir.

Senare ikväll så ska jag upp i stan, förhoppningsvis så kommer Jenny hit och hämtar mig så att jag slipper ta bussen upp vilket är väldigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback