Hann inte uppdatera igår...

2009-08-02 @ 12:51:14
Nu blev det så igen att jag inte hann uppdatera igår som jag lovade, förlåt! Men när vi var på stranden igår med familjekompisar så bestämde dom att vi skulle till marknad på kvällen och sen åka hem till dom och äta mat. Så det ble snabbt hem och duscha och göra sig iordning snabbt för att sen dra till Höllviken igen. Så det blev ingen tid för att varken uppdatera eller lägga in bilder... Idag så är det fint väder och jag tror att det blir fika på stranden idag igen. Men vill inte stanna där för länge för jag måste verklige rensa min garderob det är verkligen ett MÅSTE. Så ska göra det när vi kommer hem igen. Sen om jag hinner och orkar så ska jag verklien lägga in lite bilder från teatern, jag har lovat att göra det så jag ska det. Nä, nu ska jag ta och ta på mig min bikini ooch dra iväg till stranden.

PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback