Godkväll!

2009-08-16 @ 19:12:14

Blev inte mer uppdatering igår, jag han tyvärr inte. Jenny och Angelica kom och hämtade mig och sen drog vi upp till stan där vi träffade Carro, Anna, Jesper, Sara och Amanda. Vid 12 orkade vi inte mer och drog oss till bilen och åkte hem.
Idag vaknade jag klockan 9 av att mitt alarm ringde, jätte jobbigt var det, men skolan börjar ju imorgon så det var lika bra att vakna så man klarar det imorgon också. Vid 12 så tog jag bussen till Svedala där Jenny och Angelica hämtade mig på busshållsplatsen och så åkte/gick vi tunt och hjälpte Angelica att dela ut reklam. Sen blev det att tvätta Jennys mammas bli och Angelicas pappas bil, sen har vi bara chillat och haft det skönt, har haft en härlig och lugn söndag.

Nu blir det filmtajm, ska slänga mig i soffan och kolla på en film som jag köpte i Ullared, får hoppas på att den är bra ;)
Hörs senare!

PussoKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback