God kväll!

2009-08-28 @ 23:17:26
God kväll!

Sitter här nere med min bärbara dator och kollar runt på bloggar och kollar lite då och då på tv. Ikväll så är jag och  mamma hemma själva så vi hyrde en film "Bröllops duellen", jätte bra var den. Är så mysigt att ha mjukis kläder på sig och bara sitta och mysa framför tv:n och se en bra film en fredagskväll :)
Just det, har klippt mig och gjort slinger idag ju, blev jätte nöjd. Dock fick jag inte till någon bra bild, men jag försöker imorgon igen orkar verkligen inte nu.

Ska ta och kolla lite på facebook och sen så blir det väl lite mer tv innan sängen kallar. Åh ja, dansen börjar imorgon ska bli jätte kul att komma igång med det igen.

Hörs imorgon!
PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback