Fin garderob = en glad Linnéa

2009-08-02 @ 17:13:44
Så nu är jag äntligen klar med rensningen av garderoben. Känns jätte jätte skönt, är så himla jobbigt. Innan jag började så trodde jag inte hade så mycket kläder, iallafall inte så mycket som jag använder men där hade jag helt fel. Hittade jättefina saker som jag inte har användt på jätte länge ch som jag helt glömt bort, just för att jag har haft en riktigt stökig garderob. Men nu är den fin igen och jag ska verkligen försöka hålla det så här. Men jag säger alltid att jag ska göra det men ja gör det ändå inte, men nu måste jag verkligen skärpa mig!

Här fåfr ni bilder om hur det såg ut före och efter. Enjoy! ;)

Före



Efter


Nu ska jag ta och duscha för halv 7 ska familjen gå på Jensen's och äta middag. Mumsigt!
Ni får ha en bra kväll, skriver förhoppningsvis ikväll igen.

PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback