Börjat jobba igen...

2009-08-04 @ 14:32:45
Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har börjat jobba igen så kan inte sitta vid datan på dagarna, bortsätta från idag, fick sluta tidigare. Sen igår efter jobbet så var det en snabb vända hem och sen körde mamma och pappa mig till min älskade vän Johanna. Hon åkte till Thailand idag och jag hade inte träffat henne på ca 3 veckor, så var bara tvungen att träffa henne innan hon åkte för nu kommer hon att vara borta i 3 veckor :(. Men hade iallafall mysigt och trevligt med henne <3

Har varit så sjukt trött hela dagen, så när jag kom hem så la jag mig i soffan framför tv:n och självklart så somnade jag där, var riktigt skönt men jag vaknade med huvudvärk som inte var alls lika skönt,menmen det går över. Skulle egentligen ha åk till Friskis och svettis idag efter jobb men jag orkade verkligen inte så jag ska ta och göra det imorgon. Måste verkligen börja träna har inte tränat på 1 ½ vecka, visst är det skönt men jag är den typen av person som tycker att det är skönt att träna och inte vila från träningen alltför länge så nu ska jag sätta igång med träningen innan handbollsträningen börjar.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, får se vad som händer. Skriver ikväll om jag känner för det ;)

PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback