Aloha!

2009-08-23 @ 17:12:27
Nu har jag tid att skriva igen ;)
Fredags kvällen var riktig rolig (inte riktigt allt, men det mesta) hade en jätte trevlig och rolig kväll med underbara personer. Kvällen slutade på folketspark (tyvärr var inte alla där, Jenny, Rasmus och Anna hade åkt hem) där det var Världens snabbaste Allsåååång! Asså det var sjukt roligt, sjöng inte hela låtar utan en bit av versen och hela refrängen, men det räckte det lovar jag. På en timme så blev det 40 låtar och nästan alla stod upp och sjöng och dansade till alla låtar, är riktigt glad att jag följde med dit, hoppas att det kommer finnas nästa år igen för jag går mer än gärna dit igen.

Igår var hela familjen hem bjudna till bästa Carro på kräftskiva där det även var lite annat folk som man lärde känna. Det var jätte trevligt med mycket kräftor, snappsvisor, skratt och prat.

Idag har jag suttit och översatt en hel A4a sida på tyska, det var riktigt svårt och riktigt tråkigt, så det är väldigt skönt att ha fått det avklarat. Sen har jag även hållt på med en dikt om första skolveckan som är läxa i Svenskan, är inte helt klar med den men jag börjar att bli.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt framför tv:n och datan och umgås med familjen.
Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag (iallafall fredag och lördag).

PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback