06.08.09

2009-08-06 @ 17:19:58
Aloha!

Hann inte uppdatera igår, ledsen. Men när jag slutat jobba så kom Jenny och hämtade mig och så åkte vi hit och gjorde oss iordning sen åkte vi hem till Sofie och var där en stund. Sen blev det till att sätta sig i bilen igen för att först hämta upp Carro hemma och Josefin vid tåget. Sen var det dags för restaurangen. Alla åt planka och jag tyckte att det vär jätte trevligt och jätte mysigt och tror inte att bara jag tyckte det. Sen körde mig Jenny till Oxie där mamma och pappa var, var där i typ 2 timmar. Efter det blev det hem och gå och lägga sig ;).

Idag har jag jobbat och varit på mobilia en runda, hittade nagelack och blond spray. Letade lite efter skolsake, hittade en del men ska kolla vidare lite. Ja just det på måndag fick jag ledigt så då bär det iväg till Ullared med de bästa :)<3

Hörs sen, PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback