Var är min luftmadrass?...

2009-04-08 @ 21:55:57
Precis packat klart inför Lyngby imorgon, åker till Danmark med handbollen imorgon, till en mkt efterlängtad cup. Men asså jag har ett jätte problem, jag hittar inte min blå luftmadrass från biltema :S Jag har sprungit o letat överallt i huset, tillslut fick jag även hjälp av mina kära föräldrar, men hittade den inte för det.... Så sjukt skumt, hittade bara kartongen som den legat i, men inget spår av luftmadrassen... Så fick ringa min moster innan, hon ska följa med till biltema imorgon för att köpa en ny madrass, vägrar att ha min gamla, får sjukt ont i ryggen av den. Madrassen kommer säkert att komma fram när vi väl har köpt en ny, men det är smällar man får ta!

Imorgon bär det av till Danmark med mitt älskade lag, kommer hem på söndag igen!

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback