Uppdatering

2009-04-18 @ 22:29:57
Nu har jag inte skrivit här på länge igen, detta är inte bra, får inte bli någon dålig vana. Men det har liksom hänt en del sedan jag kom hem från Lyngby, har inte fått tid att sätta mig ner o skriva riktigt. Så här blir lite uppdatering om vad som har hänt i mitt liv. I lyngby så räckte det inte riktigt hela vägen det var bara några få krafter som saknades, men vi kom till Semifinal vilket ändå är mkt bra, vi kämpade riktigt mycket, det var länge sedan vi spelade så bra som vi gjorde då till och med vår tidiga morgon match gick super vann med ca 10 bollar. Det dåliga är att jag stukade min fot rejält, o den blev svullen och blå inte alls kul, o den är fortfarande lite svullen o blå, men det får gå... Skolan har dragit igång igen och i tisdags så fick jag reda på att jag och Johanna kom med till tjejernas fotbollslag som ska åka med till Bernadotte olympiaden :D. För er som inte vet så finns det 3 Bernadotte gymnasium i Sverige, Malmö Göteborg och Stockholm, vi har en olympiad där skolorna tävlar mot varandra i fotboll, fälttävlan och dragkamp. Så på måndag bär det av till Halmstad med skolan där älskade Johanna o Natalie från kalssen också ska med, mkt trevligt. Till sist vill jag bara säga att jag äntligen har tagit ett hål till i mitt höger öra, mkt nöjd, eftersom jag har bratat om det i ca 2 år ;) Så, nu så ska jag försöka att uppdatera mig bättre ;) Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback