Snart dags för sängen...

2009-04-28 @ 22:32:30

Men tänkte skriva av mig lite först.
Vi har så sjukt mkt i skolan nu, idrottssprov o samhälls inlämmnings uppgift ( som jag är klar med, tack o lov) men har samhällsarbete och geografi läxförhör tills på onsdag nästa vecka, jobbigt värre... O snart blir det matte nationella...

Men idag efter skolan så kom älskade Jenny hit o hälsade på mkt trevligt o kul, spelade den försvunna diamante, det var ett tag sedan man spelade det så det va kul ;) Sen så skulle jag gå med henne till bussen, när vi hade gått halva vägen så kom bussen o Jenny kramade mig snabbt sprang svinet snabbt för att hinna med bussen (Beywatch nästa ;) vilket hon gjorde. Tack för en trevlig eftermiddag hjärtat <33

Nä nu ska jag ta o sova.. Sov gott!

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback