Helgens aktiviteter

2009-04-27 @ 15:37:00

Helgen blev riktigt lyckad, men har gjort av med en del pengar vilket inte är lika kul. Lördags kvällen blev Elysé med Johanna Natalie o Maria mkt mysigt med god mat och mycket skratt. Notan blev på 204 kr inte lika kul, men fick ju ändå mkt god mat så det jämnar väl ut det lite. Vill bara säga att ni som inte har ätit deras sallads buffé som man får innan maten ni MÅSTE göra det, den är så sjukt god, man kan helt seriöst äta sig mätt på den.
Söndagen blev Jensen's med Jenny Sofie Tuzze Carro o Sofie för att ät detas glassbuffé mkt gott det med o mys o skratt men en aning billigare än gårdagen. Sen så gick vi till Mc Donalds för glassen mättade inte speciellt. Sen lämnade vi Tuzze o Jenny vid bussen, sen så gick vi andra in om Hansa, o jag köpte INGET jag är så stolt över mig själv för det är inte ofta det änder att jag inte köper något när jag är i affärer. Jag måste ju spara för nu är det endel som fyller 18 som man måste spara pengar till för att köpa presenter.
Det blev en lyckad helg med andra ord :)<3

PussoKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback