050409

2009-04-05 @ 15:43:05

Nu hinner jag äntligen skriva lite här :) Har hänt mycket. I fredags första lovdag så fick jag gå upp halv 7 för att det var dags att börja jobba. Jobbar på Bullerbyns förskola, asså ett barns glada ögon och skratt gör en helt glad även om man mår dåligt :) Sen åkte jag Sofie o Jenny till Skurup till Tuzze riktigt mysigt :)<33 Igår dansade jag, sen så åkte jag med Jenny hem till henne o sov där, mysmys<3 Idag åkte vi åter igen till Skurup för att träffa Tuzze och Sofie o kollade på handbolls match, sen lämnade dom mig vid tåget. Gud vad dryg det är o åka tåg, blev helt rastlös, ibland kan det vara riktigt skönt, men idag så var det väldigt drygt ;)
Ikväll blir det att åka hem till Maria för att ha myskväll med tjejerna från klassen :)<3
Men måste åka hem lite tidigare för jag ska jobba morgon...

Till sist vill jag bara säga att jag fick en Björn Borg tröja av Jenny eftersom den var förliten för henne ;) :D Hon är bara bäst, älskar henne<33

Min nya tröja :D<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback