010409 - Dåliga dagar finns med...

2009-04-01 @ 21:07:48

Ibland finns det dagar som man bara vill ska ta slut, just idag är en sådan dag... Ibland verkar allt bra men sen så kan allt vända o man mår nt alls bra men sen så mår man bra igen också går det så fram och tillbaka. Inte alls kul med sådana dagar... 

Jaja, nu är det äntligen bara en dag kvar sen så är det lov. Lämnade in geografiarbetet idag blev rätt nöjd med det. Jag fick även reda på att jag fick VG- på mitt Referat prov, blev ändå glad för jag hade förbättrat resultatet sen förra referatet.
Imoron börjar jag 11, vilket är iktigt nice :) Nu ska jag ta o kolla lite på tv o sen får vi se.

Vill bara säga att min kära klasskompis Fredrik fyller 17 år idag :D Grattis! <3

Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback